سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
واحد بسیج سرای حضرت خدیجه

حوزه/ دو واحد مشاوره و بسیج با حضور مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دو واحد مشاوره و بسیج طلاب و دانشجویان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها با حضور سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افتتاح شدند.

همزمان با سالروز ولادت پرخیر و برکت عقیله العرب حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها، مراسم افتتاحیه واحد بسیج سرا به فرماندهی خانم احسانی برگزار شد.

در این مراسم، برقعی، مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافت و ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی واحد بسیج ویژه طلاب و دانشجویان سرا، با اشاره به اینکه همه ما بسیجی بوده و خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد که با افتتاح واحد بسیج سرا، جهاد علمی به صورت تشکیلاتی در مجموعه انجام شود.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در توصیف جهاد علمی، به شخصیت و زندگینامه علامه طباطبایی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه اشاره کرد که به مدت بیست سال و در بخشی از سال که هانری کربن در ایران حضور داشت، شاخصه‌های مذهب تشیع را برای وی تبیین می‌کرد.

برقعی تصریح کرد: بانوان طلبه به عنوان سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، جهاد تشکیلاتی علمی را هرچه بیشتر و بهتر به منصه ظهور رسانده و هر جا شبهه علمی وجود داشت، به تبیین آن شبهه بپردازند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه، در افتتاحیه واحد مشاور شرکت کرد و برای اساتید واحد مشاوره آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون را مسئلت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha