سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام اعتمادی

حوزه / حجت‌الاسلام اعتمادی گفت: آمادگی ستاد های انتخاباتی استان در فرآیند برگزاری دو انتخابات پیش رو در زمینه ی اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و صحیح از فعالیت ها می تواند زمینه مشارکت بهتر و بیشتر مردم را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد اعتمادی مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان امروز در بازدید از ستاد برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان رودان، اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی سبب یاس و ناامیدی دشمن خواهند شد .

وی با اهمیت خواندن آگاهی بخشی در میان آحاد مردم و ضرورت تداوم آن در بین تمامی اقشار جامعه، افزود: با اقدامات صورت گرفته در فرمانداری شهرستان رودان خوشبختانه، کلیه تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی، اندیشیده شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات هرمزگان در ادامه بر برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ و پایداری امنیت انتخابات تأکید و ابراز کرد: وزارت کشور به عنوان متولی امر انتخابات موظف و مکلف است زمینه تحقق عینی انتخابات سالم، ایمن، رقابتی و با مشارکت بالا، فراهم نماید که خوشبختانه این مهم در هر سه مرکز حوزه انتخابیه استان برنامه ریزی و هدف‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام اعتمادی اضافه کرد: آمادگی ستاد های انتخاباتی استان در فرآیند برگزاری دو انتخابات پیش رو در زمینه ی اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و صحیح از فعالیت ها می تواند زمینه مشارکت بهتر و بیشتر مردم را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی های بعمل آمده، خوشبختانه با درایت و محوریت استاندار هرمزگان، تعامل و هم افزایی مطلوبی میان هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی ایجاد شده است که در روند صحیح و قانونی انتخابات پیش روی، قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha