دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبادی زاده

حوزه / شورای تبلیغ استان هرمزگان با موضوع حضور حداکثری در انتخابات تشکیل جلسه داد و در این جلسه، بر مشارکت بالا در انتخابات تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز در جلسه شورای تبلیغ استان با موضوع حضور حداکثری در انتخابات که شامگاه دوشنبه با حضور ائمه جمعه استان و احسان کامرانی معاون سیاسی استانداری هرمزگان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: دغدغه‌های موجود با مسائل فرهنگی مرتبط بوده و در وهله نخست، جزو مسئولیت‌های ما می‌باشد که باید برای آن، فکر و چاره‌ای اندیشید.

وی افزود: برخی از این مسائل، به لحاظ زمانی لازم است با توجه به محدودیت زمانی که داریم بیشتر مورد اهتمام قرار گیرد مثل موضوع انتخابات که امسال، برای مشارکت حداکثری مردم دغدغه‌هایی وجود دارد، این دغدغه‌ها تا حدودی، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین بیان کرد: تا کنون برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو و هماهنگی و انسجام بیشتر در سطح استان، چندین جلسه با گروه‌های مختلف تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، برگزاری انتخابات پرشور را یکی از دغدغه‌های همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده، استان هرمزگان در سطح کشور از گذشته تاکنون، سطح مشارکت مردم به نسبت سایر استان‌ها، بالاتر بوده است اما این دلیل نمی‌شود که نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقدامات لازم صورت نگیرد، باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو تشویق کرد.

تبلیغات اسلامی هرمزگان : با فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز گفتگوهایی صورت گرفته و مقرر شده آمار صندوق‌های دوره‌های قبل را در شورای تبلیغ استان قرار دهد تا بررسی شود که کدام محله، میزان مشارکت در انتخابات کاهش داشته تا اقدامات لازم جهت تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو انجام گیرد.

وی افزود: طرح‌ها و عملیات‌های زیادی جهت تحقق مشارکت بالای مردم در انتخابات صورت گرفته است اما باید برای موفقیت در این مسیر، با استعانت از حضرت زهرا (س)، با تبلیغ چهره به چهره، هر کس سهم خود در برگزاری انتخاباتی پرشور انجام دهد.

گفتنی است، این جلسه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و حضور آنلاین و برخط ائمه جمعه استان و همچنین فعالین فرهنگی استان تشکیل شد.

در پایان این جلسه، آئین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان مدال آور استان هرمزگان در رقابت‌های آسیایی و هانگژو چین برگزار و هدایا تقدیم قهرمانان هرمزگانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha