سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صندوق رأی

حوزه/ امام جمعه شهرستان ازنا گفت: مردم حامی انقلاب هستند و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور پرشر مردم در انتخابات، گفت: نامزدهای انتخاباتی  از تخریب رقبا بپرهیزند و در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند. 

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است، افزود: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با شرکت در انتخابات دشمنان نظام و  انقلاب را مایوس و دلسرد خواهند کرد . 

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه دشمنان نظام تمام سعی خود را برای دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته و برنامه هایی برای عدم مشارکت مردم  طراحی کرده اند، خاطر نشان کرد: مردم حامی انقلاب هستند و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت خواهند کرد . 

حجت الاسلام سپهوند در پایان با اشاره به اینکه باید برنامه های تبلیغی برای افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین بیان شاخصه های انتخاب اصلح از منظر قرآن و روایات در نظر گرفته شود، گفت: دغدغه مشارکت در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح باید در جامعه دغدغه ای همگانی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha