دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمال قدرتی

حوزه/مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت:امروز جهان اسلام به خصوص آزادی‌خواهان مسلمان به این یقین رسیده‌اند که تنها راه پیروزی بر مستکبران و متجاوزان مبارزه است نه سازش.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسدین هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است که از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب در صف اول جهاد و ایثار حضور داشت و امروز نیز شاهد تبلور این نیروی عظیم مردمی در عرصه های مختلف هستیم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به جبهه مقاومت و زبونی اسرائیل غاصب در مقابل ملت فلسطین و غزه بیان کرد: هیچ کسی گمان نمی‌کرد که رزمندگان جبهه مقاومت اینگونه رژیم صهیونیستی را ناتوان و عاجز کنند.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: جبهه مقاومت شاید از نظر ادوات و تسلیحات در تنگنا باشد، ولی ایمان رزمندگان تا امروز بر دشمن پیروز شده است و این نشان می‌دهد ایمان و توکل به خدا بهترین وسیله برای پیروزی بر باطل است.

استاد حوزه ادامه داد: اسرائیل غاصب گونه می‌اندیشید که می‌تواند ظرف چند روز جبهه مقاومت را از بین ببرد، ولی این گونه نشد و بالعکس شاهد قدرت گرفتن رزمندگان حماس و از سوی دیگر فعال شدن دیگر جریان های مقاومت در منطقه هستیم که این نشان می‌دهد امروز جهان اسلام بخصوص آزادی‌خواهان مسلمان به یقین رسیده‌اند که تنها راه پیروزی بر مستکبران و متجاوزان مبارزه است نه سازش.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: پیروز نهایی تقابل جریان مقاومت با اسرائیل غاصب بی‌شک مردم غزه و فلسطین هستند و با وجود اینکه ابرقدرت‌های جهانی رسماً و مستقیماً دولت نامشروع اسرائیل را همه گونه حمایت می‌کنند ولی بی‌گمان وعده الهی محقق خواهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha