دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار شورای سپاه ولی‌عصر(عج) با نماینده ولی فقیه در خوزستان

شورای سپاه ولی‌عصر(عج) به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، شورای سپاه ولی‌عصر(عج) به مناسبت هفته بسیج امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار، فرماندهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) در شهرستان های استان خوزستان حضور داشتند و ابتدا نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اقامه شد.

همچنین در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سخنرانی پرداخت. پیش از سخنان امام جمعه اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گزارشی از این نهاد را بیان کرد.

در این دیدار، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با تبریک هفته بسیج، گفت: این هفته نمایه ای از تلاش ها و اقدامات، مجاهدات به ویژه اقدامات در زمینه خدمات رسانی بسیجیان و پاسداران در طول سال است.

وی بیان کرد: در هفته بسیج ۱۹۰۰ برنامه در دستور کار همه پایگاه ها، حوزه ها و کانون ها است و موجی از برنامه هایی که در زمینه خدمت رسانی است به نمایش گذاشته می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان عنوان کرد: روز جمعه در نماز جمعه تمامی شهرستان های استان خوزستان از ساعت ۱۰ صبح تا زمان نماز تجمع انجام می شود. در اهواز نیز باحضور جانشین فرمانده کل سپاه این مراسم برگزار می شود.

سردار شاهوارپور ادامه داد: بیش از دو هزار گروه جهادی در سراسر استان خوزستان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha