دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هفته بسیج

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان تصریح کردند: بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به ان شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای‌ است که به دست حضرت امام خمینی (ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته شد، و ثمره و نتیجه آن موفقیت‌های چشمگیر و پی در پی در عرصه‌های مختلف کشور است.

بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیروزی مردم در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه های سازندگی شود.

بسیج مصداق بارز آیات شریفه «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» و «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» است، که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه‌های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست‌ها را از پیش روی برداشته و با جلوه‌گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدواری دوستان و پیروان راه حق و عامل خشم و یأس شیاطین جن و انس گشته است.

بدون شک جامعه ما برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید از فرهنگ بسیجی پیروی کند، چرا که بسیج عصاره‌ای از خلوص، ایثار و تلاش شبانه روزی، همت بلند، ولایتمداری و بسیاری از کمالات دیگر است.

امروز به لطف خداوند متعال و با مجاهدتهای مثال‌زدنی فرزندان بسیجی خطه شهید پرور و غیور لرستان، نام زیبای بسیج بعنوان «پاره تن مردم» با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت عجین شده و این ثمرات با ولایتمداری بسیجیان با اخلاص، مدیریت هوشمندانه فرماندهان و برکت خون شهدای بسیج تحقق یافته است.

اینجانبان با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای بسیجی و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و ۶۵۵۶ شهید استان لرستان، فرا رسیدن هفته بسیج، و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم متدین و انقلابی استان به ویژه بسیجیان سلحشور تبریک عرض نموده، و توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سایه توجهات حضرت صاحب الامر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مد ظله العالی» از ایزد متعال خواستاریم.

«سید احمدرضا شاهرخی»
«فرهاد زیویار»
۳۰ آبان ۱۴۰۲ برابر با ۷ جمادی الاول ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha