یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بسیجی با روحیه‌ ایثار و مقاومت و اخلاص عاشق خدمت به میهن و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه استان قزوین در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد گفت: ایستادگی در برابر دشمنان تا دندان مسلح و گذشتن از جان و مال چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در دوران سازندگی از افتخارات بزرگ بسیج در نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری های نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف علاوه بر اینکه برای مردم به اثبات رسیده باعث ترس و وحشت دشمنان نیز شده است.

وی ادامه داد:برای تضمین حضور مقتدارانه جمهوری سلامی در عرصه های بین المللی، روحیه و تفکر بسیجی باید در جامعه حفظ و گسترش یابد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین اظهار کرد: بسیج یادگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و از ارکان اصلی نظام اسلامی است که باید مورد توجه و حمایت بیشتر تمام مسوولان و همچنین اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: تقویت فرهنگ بسیجی به ویژه در بین جوانان، انقلاب اسلامی را از هر گونه توطئه دشمنان در امان خواهد داشت.

وی عنوان کرد: نیروهای بسیجی در لحظات حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین عنوان کرد: بسیجیان تنها در جهت کسب رضایت خداوند متعال و به منظور حفظ و گسترش اسلام از جان شیرین خود گذشتند و عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: بسیجی با روحیه‌ ایثار و مقاومت و اخلاص عاشق خدمت به میهن و انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: آسایش و امنیت موجود حاصل تلاش، پشتکار، ایثار و از خود گذشتگی های مردان بسیجی است و امروز بسیج جلوه ای زیبا و پر صلابت از اقتدار است.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: اکنون که انقلاب اسلامی با پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره)، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مقاومت و ایستادگی مردم، گام دوم انقلاب را باصلابت برداشته است، این ایستادگی همواره خشم و عصبانیت دشمنان را به دنبال داشته و این مسیر استمرار دارد.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروزه مسلمین و مظلومان جهان در برابر سیاست های ددمنشانه مستکبران هوشیار شده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha