چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه

حوزه/ سردار پورجمشیدیان گفت: متأسفانه مناطق مرزی کشور به خصوص مناطق غربی به دلیل برخی از شرارت‌های عوامل ضد انقلاب و تجزیه طلب آنگونه که می‌خواستیم توسعه پیدا نکرده‌اند، ولی با این وجود با توجه به نگاه دولت سیزدهم و نیز کارهای زیربنایی سپاه شاهد رفع این مشکلات در استانی همانند کردستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین امروز در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

سردار علی اکبر پور جمشیدیان در این همایش اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل و نیز یک شجره طیبه می‌باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، گفت: بسیج در عمل نشان داده که در تمام عرصه‌های ملی حضوری تاثیرگذار داشته و همین امر خود یکی از عوامل اقتدار و استمرار این نظام اسلامی می‌باشد.

وی بیان کرد: باید فرهنگ بسیجی را نه تنها در داخل کشور بلکه به خارج از مرزها صادر کنیم، زیرا این فرهنگ بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم ما شاید عضو بسیج نباشند و یا کارت بسیج نداشته باشند، ولی در عمل و روحیه بسیجی هستند و از اخلاص، صداقت و روحیه جهادی برخوردار می‌باشند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه به برخی از وظایف عالمان دینی اشاره کرد و یادآور شد: امروز توطئه‌های دشمنان با روشنگری علما و روحانیون می‌تواند به راحتی خنثی شود و از سوی دیگر علما باید در بصیرت افزایی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

سردار پور جمشیدیان در ادامه عنوان کرد: این انقلاب متعلق به تمام ملت ایران می‌باشد و نظام ما یک نظام کاملا مردمی محسوب می‌گردد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، گفت: امروز این انقلاب در حساس‌ترین وضعیت تاریخی خود قرار دارد، به نوعی که در هر موضع و اقدامی می‌تواند در وضعیت منطقه و حتی جهان تأثیرگذار باشد.

سردار جمشیدیان ادامه داد: دشمنان همواره به‌دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت در کشور و بر هم زدن امنیت در این استان هستند، بنابراین علما و روحانیون باید در این زمینه‌ها هوشیار باشند و مردم را بیدار و هوشیار کنند.

سردار پورجمشیدیان اظهار کرد: متأسفانه مناطق مرزی کشور به‌خصوص مناطق غربی به‌دلیل برخی از شرارت‌های عوامل ضد انقلاب و تجزیه طلب آنگونه که می‌خواستیم توسعه پیدا نکرده‌اند، ولی با این وجود با توجه به نگاه دولت سیزدهم و نیز کارهای زیربنایی سپاه شاهد رفع این مشکلات در استانی همانند کردستان هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب با هدف از بین بردن غزه و نیز بی اثر کردن تاثیرات عملیات طوفان الاقصی، دست به قتل عام زنان و کودکان در غزه زد ولی این کار هیچ تاثیری در عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha