شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسن مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، گفت: کجایند سازمان‌های بی‌خاصیت بین المللی که از این نسل کشی جلوگیری کنند؟ کجایند منادیان حقوق بشر تا جنایات اسرائیل غاصب را محکوم و با آن برخورد نمایند؟ چرا سران کشورهای اسلامی صادرات کالاهای خود به اسرائیل را متوقف نمی‌کنند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در مسجد امام حسن عسکری (ع) برازجان اظهار داشت: بی‌شک بزرگترین وسیله برای تقرّب به‌ درگاه پروردگار متعال و وصول به‌ مقام قرب و کمال، عبادت و بندگی در پیشگاه مقدس اوست و عابده آل علی از القاب حضرت زینب (س) است.

امام جمعه برازجان افزود: عبادت در این خاندن امری بدیهی است، امام زین العابدین(ع) در روز و شب، هزار رکعت نماز می‌گزارد و در اکثر اوقات عمر شریف‌شان روزه داشتند، اما همچون جد بزرگوارشان امیرالمومنین (ع) چون خداوند تعالی را سزاوار عبادت می‌دانستند، به عبادتش می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه عابده آل علی در حادثه کربلا ولو نشسته، نماز شبش را ترک نکرد، گفت: حضرت زینب (س) در عبادت ثانی حضرت زهرا (س) بود، تمام شب‌ها را به عبادت، تهجّد و تلاوت قرآن سپری می‌کرد، حتی در شب یازدهم محرم با آن همه خستگی و فرسودگی و مشاهده آن همه آلام روحی، نماز شب خود را خواند.

حجت الاسلام مصلح ضمن برشمردن جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه ملت مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: کجایند سازمان‌های بی‌خاصیت بین المللی که از این نسل کشی جلوگیری کنند؟ کجایند منادیان حقوق بشر تا جنایات اسرائیل غاصب را محکوم و با آن برخورد نمایند؟ چرا سران کشورهای اسلامی صادرات کالاهای خود به اسرائیل را متوقف نمی‌کنند؟

گفتنی است در این برنامه توسط امام جمعه برازجان از خدمات چندین ساله حجت الاسلام علی نوروزی امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha