یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد گفت: بر اساس گزارش‌ها نزدیک ۴۰۰ نفر بیکار در عسلویه وجود دارد، از طرفی نزدیک به ۴۰۰ شرکت در این منطقه داریم که می‌توانند مشکل اشتغال بیکاران را حل‌ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه امروز به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) روستای کنار خیمه با مردم و اعضای شورای اسلامی و امام جمعه اهل سنت این روستا به گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این روستا از مردم و مسئولین روستا تشکر و قول بررسی و پیگیری مسائل مطرح شده توسط مردم را داد.

وی اظهار داشت: اشتغال دغدغه جدی مردم این شهرستان است، بارها در تربیون‌ها این موضوع مطرح شده در موضوع اشتغال رضایت نداریم این موضوع به مسئولین رده بالا هم منتقل شده است.

امام جمعه عسلویه عنوان کرد: بر اساس گزارش‌ها نزدیک ۴۰۰ نفر بیکار در شهرستان عسلویه وجود دارد، از طرفی نزدیک به ۴۰۰ شرکت در این منطقه داریم که می‌توانند مشکل اشتغال را حل‌ کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان کرد: مشکل اشتغال در عسلویه قابل حل شدن است، همین روستا ۱۲ نفر مشکل اشتغال دارند، شعار امامین انقلاب «ما می‌توانیم» است، پس می‌توان این مشکل را حل کرد.

وی یادآور شد: یکی از دشمنی دشمنان ما همین توانستن ما است، باید در میدان عمل باشیم با هر اهرمی به شرکت‌ها فشار بیاوریم تا مشکل را حل کنند، یک مدرسه در روستای کلات وجود دارد که از سال ۹۶ مانده و هنوز آماده نشده و بچه‌های ما در مدرسه مخروبه درس می‌خوانند که هر لحظه برای آنها خطر دارد.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: از شوراهای شهرها و روستاها گلایه داریم، باید بیشتر پیگیر باشند به ما مراجعه کنند و بخواهند از ظرفیت نهاد نماز جمعه برای رفع مشکلات مردم بهره ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha