سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: ضربه‌ای که به ارتش، ستون فقرات نظامی صهیونیست خورده، کاری است و نشان داد جبهه دروغی رژیم جعلی نتوانست مقاومت کند و برای تضمین بقای خود دست و پا می‌زند و نمی‌تواند هیمنه ورشکسته را نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار جباری مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز در مصلی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: بسیجیان طبق آیه ۱۴۶ سوره عمران همیشه و در همه جا در کنار رهبر معظم انقلاب بوده و نقش آفرینی کردند.

وی به ویژگی‌های بسیجیان طبق این آیه اشاره کرد و گفت: سست ناپذیری، ثبات قدم، مقاوم بودن و صبوری از جمله شاخصه‌هایی است که بسیجیان دارند و در این آیه نیز همراه رهبران از آن برخوردار هستند، افرادی که زمین گیر نمی‌شوند و صبر پیشه می‌کنند.

جباری به آمادگی بسیجیان در همه زمان تاکید کرد و یادآور شد: بسیج باید همیشه آمادگی خود را حفظ و ارتقا بخشد و در جایی که نیاز باشد وارد میدان شود، البته این آمادگی فقط در حوزه نظامی نیست.

وی اضافه کرد: طبق تأکید رهبر معظم انقلاب هر زمان هویت نظامی و سیاسی ملت، فرهنگ و اعتقادات مردم زیر سوال رفت و مورد اهانت قرار گرفت، باید به میدان آمد و از آن‌ها دفاع کرد، امروز در جنگ شناختی و ادراکی مورد هجمه قرار داریم و عده‌ای معتقد بودند در اثر این حملات تغییر یافتند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، تأکید کرد: امروز باید گردان‌های سایبری در میدان باشند و به این شرارت‌ها پاسخ دهند، در فضایی که همه ساختارها را تغییر دادند و به بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب جای جلاد و شهید عوض شده است.

وی با بیان اینکه بسیجی نسل برگزیده ملت است، بیان کرد: امروز میدان عمل انسان‌هابی را می‌طلبد که هوشیار، بصیر باشند و احساس نیاز کنند و خود را به خطر بیندازند، چرا که این عرصه‌ها انسان با اراده می‌خواهد.

جباری در بخش دیگر به طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: نبرد طوفان الاقصی و نبرد با صهیونیست‌ها ادامه دار و جدی است و متوقف نخواهد شد، چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفتند تحقیر نشوند.

وی تصریح کرد: آتش توقف در جنگ توقف ناپایدار است و فلسطین تصمیم گرفته تا پایان راه رود و صرف نظر از هر نوع سناریوی آتش بس، پیروز این میدان غزه است و اسراییل شکست‌های اساسی خورده و قابل ترمیم نیز نخواهد بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، یادآور شد: در واقع اسرائیل قبل از اینکه ساختمان‌های غزه را منهدم کند، ارزش‌های پوشالی و دروغین خود را منهدم کرد و شکست‌های آن در همه ابعاد نشانگر این واقعیت است.

وی به تشریح شکست‌های رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: نخستین ضربه، ضربه به وضعیت اجتماعی اسرائیل بود که فهمیدند فلسطین سرزمین موعود نیست و جایی برای غاصبان ندارد.

جباری ضربه دوم را ضربه به ارتش رژیم صهیونیستی خواند و گفت: ضربه‌ای که به ارتش، ستون فقرات نظامی صهیونیست خورده، کاری است و نشان داد جبهه دروغی رژیم جعلی نتوانست مقاومت کند و برای تضمین بقای خود دست و پا می‌زند و نمی‌تواند هیمنه ورشکسته را نجات دهد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، شکست دستگاه اطلاعاتی را سومین ضربه به اسرائیل عنوان کرد و یادآور شد: سومین ضربه به دستگاه اطلاعاتی وارد شد، دستگاهی که مدعی اشراف به منطقه بود، ولی از شناساییی این عملیات در چند صد متری خود عاجز ماندند و سیستم اطلاعاتی مجهز، شنود مدرن و شبکه نفوذ در فلسطین نیز نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی ادامه داد: چهارمین ضربه به ادعایی که داشتند فراتر از اسرائیل است خورد، کل تمدن مدرن غربی و ادعای آن‌ها در حقوق بشر ضربه هولناک خورد و امروز در دنیا کسی آنها را باور ندارد، دنیا بیدار شده و نسل کشی را مشاهده می‌کند و به خروش آمده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha