سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه میانه گفت: امام حسین(ع) پایه‌گذار دانشگاه بسیج است و دروس و واحدهای این دانشگاه، خداشناسی، توحید و در ظل آن، فداکاری، شهامت، شجاعت، از جان‌گذشتگی و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه میانه صبح امروز در آیین غبارروبی مزار شهدا، اظهار داشت: امام حسین(ع) پایه‌گذار دانشگاه بسیج است و دروس و واحدهای این دانشگاه، خداشناسی، توحید و در ظل آن، فداکاری، شهامت، شجاعت، از جان‌گذشتگی و شهادت است.

وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه بسیج، انسان‌هایی در اوج غیرت و شهامت و فداکاری هستند و به مقام شهادت نیل یافته و افتخار نصب‌العین و الگوی آیندگان می‌شوند، همانند الگو شدن شهدای کربلا در طول قرن‌ها.

امام جمعه میانه، ثبات‌قدم و استقامت را از دیگر واحدهای دانشگاه بسیج برشمرد و یادآور شد: دشمنان به خوبی به این دانشگاه، فارغ‌التحصیلان و قدرت و شکست‌ناپذیری آن واقف شده‌اند، لذا همواره در پی تضعیف و کمرنگ کردن نقش بسیج و شهادت در جامعه‌اند.

حجت‌الاسلام رشادی، با بیان اینکه اکنون محتوای کلی جنگ نرم دشمن بر علیه اسلام، کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی محصول دانشگاه بسیج است، خاطرنشان کرد: شبکه‌های مجازی واحدهای سیار دشمن و گردان‌های زره‌پوشی هستند که با هزینه‌ای اندک، بیشترین ضربه را وارد می‌کنند.

وی سکوت در فضای مجازی را همراهی با دشمن و کمک به پیشروی او دانست و اظهار کرد: کسی که احساس مسئولیت نمی‌کند، نباید وارد فضای مجازی شود.

حجت‌الاسلام رشادی تصریح کرد: تحریک به بی‌حجابی، ناهنجاری و اغتشاش، یکی از کارکردها و اهداف دشمن در فضای مجازی است و بسیجیان با ورود سازنده خود در فضای مجازی هم در تئوری و هم در عمل، باید مانع کامیابی و پیشروی آنها شوند.

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای میانه با شرکت جمع کثیری از بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، و مسئولین شهرستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha