سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل همایش شکوه مقاومت بسیجیان در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اجتماع پرشور بسیجیان با حضور گردان‌های نمونه بسیج در رده‌های مختلف گردانهای عملیاتی، ضربتی، امنیتی، ادارات، کارخانجات، پایگاه‌های مقاومت و قشرهای مختلف امروز در مناطق مختلف استان برگزار شد.

بسیجیان شهرهای مختلف استان در این شکوه حضور، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و حریم ولایت به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و در مصلاهای نماز جمعه حضور یافتند.

جمع حاضر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، لبیک یا زینب(س)، لبیک یا خامنه‌ای، بر تقویت هر چه بیشتر جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و ضرورت مقابله با آمریکای جهان خوار و پیاده نظامش در داخل کشور تأکید کردند.

بسیجیان شرکت کننده در این تجمع، عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی را آغاز نابودی رژیم سفّاک صهیونیستی دانستند و اعلام کردند تا آخرین قطره خون از آرمان قدس شریف و آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین دفاع خواهند کرد تا نماز جماعت را به امامت ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه‌ای در بیت المقدس اقامه کنند و زمینه ظهور مهدی موعود(عج) بیش از پیش فراهم سازند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha