سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهداء گفت:امروز به مرحله‌ای رسیدیم که هرچه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بیشتر می‌شود، بسیج این لشکر مخلص خدا قوی‌تر و این فرهنگ در حال گسترش در تمام دنیا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان سردار اصانلو فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهداء امروز در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان که همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شد، اظهار داشت: همه شهدایی که برای انقلاب اسلامی جانفشانی کردند، همگی همراه و همدل امام(ره) و انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: امام(ره) در ۵ آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند چرا که با تدبیر خود دشمنی ابرقدرت‌ها را با انقلاب می‌دیدند.

اصانلو تصریح کرد: ابرقدرت‌ها تلاش کردند در ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی آن را نابود کنند، اما بسیج که تازه تشکیل شده بود با حضور خود در صحنه کودتای آمریکا را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا در ۱۸ فروردین سال ۱۳۵۹ اولین تحریم اقتصادی علیه ایران را رقم زد، یادآور شد: دانشجویان پیرو خط امام وقتی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند دولت بازرگان برای مخالفت با آن استعفا داد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با این همه فشار در آغاز انقلاب اسلامی اما تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و فرمان تشکیل بسیج را دادند، افزود: در زمان جنگ دیدیم مردان و زنان بسیجی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهداء، گفت: بسیج کنار ارتش و سپاه در مقابل دشمن ایستادگی کرد و حضرت امام(ره) فرهنگی را به وجود آورد که ما در جنگ آن فرهنگ را دیدیم، فرهنگ مقاومت در خرمشهر ناشی از آن بود و امروز در غزه هم این فرهنگ مقاومت را می‌بینیم که گروه‌های کوچک در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی جهانی شده است، اظهار کرد: امروز به مرحله‌ای رسیدیم که هرچه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بیشتر می‌شود، این لشکر مخلص خدا قوی‌تر و این فرهنگ در حال گسترش در تمام دنیا است.

اصانلو با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم که در کشورهای اروپایی مردم به خیابان‌ها آمده‌اند و برای حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نشان از بیداری مردم است و سربازان امام زمان(عج) در حال آماده شدن می‌باشند و شما بسیجیان سربازان امام عصر(عج) و افتخار این نظام هستید.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده است، ابراز کرد: رزمندگان جهان اسلام جانانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و اسرائیل بداند این مقاومت و امکانات و تجهیزات قسمت کوچکی از آمادگی رزمندگان حماس است.

فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهداء با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس پایان ناپذیر است، خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ فرهنگ، عقاید و اعتقاد و باورها است و دشمن تا زمانی که روحیه بسیجی و جهادی داریم از این جنگ دست نخواهد کشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha