دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجماع بزرگ بسیجیان شهر دهدشت در مصلی امام خمینی

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر دهدشت گفت: در دوران رهبری حضرت العظمی آیت‌الله خامنه‌ای بیش از دو هزار مورد توصیه به بسیجیان داشته‌اند و کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر دهدشت در اجتماع بزرگ بسیجیان در دهدشت که همزمان با سراسر کشور در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از حضور همه اقشار مختلف مردم در این آیین، اظهار داشت: امروز و با این حضور، بار دیگر با مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: در دوران رهبری حضرت العظمی آیت‌الله خامنه‌ای بیش از دو هزار مورد توصیه به بسیجیان داشته‌اند و کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.

کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است

پوربهشت با اشاره به توصیه رهبری به بسیجی ماندن، یادآور شد: بسیجی شدن آسان است، اما بسیجی ماندن دارای ظرفیتی است که باید خداوند ما را در این راه با عزت یاری کند.

وی با بیان توصیه دیگر مقام معظم رهبری در دانستن قدر خود و اهمیت آن، تاکید کرد: بدانید باهمت بالا و توسل به خدا بر مسائل مختلف کشور اثر بخش و مشکل‌گشا خواهید بود.

کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، از شناخت دشمن و شیوه‌های دشمنی به عنوان دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب برای بسیجیان یاد کرد و گفت: از شیوه پلید دشمن، دروغ پردازی است و با وارونه جلوه دادن واقعیت سعی در پیشبرد برنامه‌های خود دارد، بنابراین باید با تبیین واقعیت، نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به لزوم افزایش رشد معنوی بسیجیان، خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت شاهد تفکر بسیجی هستیم و گروه کوچک حماس، رژیم اسرائیل را از پای در آورده و به فرموده رهبری، آن را ضربه فنی کرده است.

کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است

وی تصریح کرد: توصیه پنجم مقام معظم رهبری درزمینه هوشیاری و لزوم مقابله با پدیده نفوذ بود، چرا که دشمن در هر لباسی و با هر روشی سعی در نفوذ دارد و بسیجی باید مراقبت کند.

کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha