دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سردار نصرت الله سیف

حوزه/ معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وجود این همه دشمنی و عداوت علیه ملت و نظام ما به خاطر این است که امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و این را باید مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اجتماع بزرگ بسیجیان سنندج امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سردار نصرت الله سیف در این اجتماع عظیم اظهار داشت: مردم کردستان در دفاع از انقلاب اسلامی، رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند و این خطه در بحث دفاع از نظام منحصر به‌فرد است، زیرا ۵۶۳ شهید خواهر تقدیم انقلاب کرده است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رزمندگان این خطه از ایران اسلامی، از همان روزهای نخستین تهاجم دشمن در مقابل دسیسه گران و تجزیه طلبان ایستادند و هرگز پشت انقلاب اسلامی را خالی ننمودند.

سردار سیف عنوان کرد: جبهه‌های غرب در بحث دفاع از انقلاب اسلامی بسیار حساس‌تر از جبهه جنوب کشور بود، زیرا در مناطق غربی با چندین دشمن در یک زمان در حال مبارزه بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن ما را وارد یک جنگ فرسایشی و بلند مدت کرد، یادآور شد: ابرقدرت‌های شرق و غرب به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم رژیم بعث را برای پیروزی بر ایران حمایت کردند، ولی با این وجود جوانان این مملکت ۸ سال در برابر جهان کفر قهرمانانه ایستادند.

سردار سیف بیان کرد: وضعیت کنونی کشور در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به‌هیچ وجه قابل مقایسه نیست و همین امر خود زمینه اصلی دشمنی معاندان با این انقلاب و ملت است، زیرا آنان می‌خواهند که این انقلاب و مملکت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برگردد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور یادآور شد: وجود این همه دشمنی و عداوت علیه ملت و نظام ما به خاطر این است که امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و این را باید مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام بود.

سردار سیف اظهار کرد: معاندین و دشمنان هرگز دست از دشمنی و دسیسه چینی خود علیه ما برنمی‌دارند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه، بیان کرد: دیر یا زود قدس آزاد خواهد شد و به دست صاحبان اصلی آن که مسلمین هستند خواهد افتاد و نماز قدس توسط مقام معظم رهبری در این مکان مقدس اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha