یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجماع بزرگ بسیجیان گچساران

حوزه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج است چرا که بسیج از دل مردم شکل‌گرفته و تفکر بسیجی به الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در اجتماع بسیجیان گچساران ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج به فرموده حضرت امام(ره) شجره طیبه است و بسیج در حالی شروع به کارکرد که کشورمان بعد از مدت کوتاهی آماج حملات دشمن بعثی شد.

وی با بیان اینکه بسیج از دل مردم شکل‌گرفته بود و مشابهی در دنیا نداشت، گفت: بسیج هم سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد و هم آینده نظام اسلامی را تضمین کرد و هم از دستاوردهای انقلاب صیانت کرده و می‌کند.

احمدزاده تصریح کرد: بسیج و سپاه با کار انقلابی و کار فرهنگی فعالیتشان را شروع کردند و با باوری که به انقلاب و امام(ره) داشتند به‌عنوان نیروی کارآمد در عرصه‌های مختلف به میدان آمد و در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که رژیم بعث عراق که از حمایت و پشتوانه کامل غرب برخوردار بود در برابر این نیروی معتقد شکست خورد و سر تعظیم فرود آورد.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه امروز با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، امروز مردم مظلوم غزه با الگوبرداری از بسیج به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته است.

وی یادآور شد: امروز جوامع جهانی در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و شعارهای ضد صهیونیستی سر می‌دهند، امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند است و سید حسن نصرالله نیز تأکید دارد که برای جنگ با اسراییل نیازی به ورد حزب‌الله نیست و حماس کافی است.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان است

احمدزاده با تأکید بر اینکه امروز قدرت جبهه مقاومت بر دشمنان لرزه انداخته است، گفت: استکبار جهانی در حالی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند که بالغ‌بر ۱۴ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بسیاری از آن‌ها هم کودکان و زنان هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز میدان مقاومت در دنیا فراگیر شده و برافراشته شدن پرچم فلسطین در سراسر دنیا را شاهد هستیم، جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج است چرا که بسیج از دل مردم شکل‌گرفته و تفکر بسیجی به الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده است، امروز اقتدار بسیج همان به‌زانو درآوردن استکبار جهانی است.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان است

احمدزاده تصریح کرد: هزینه اقتصادی ارتش آمریکا در هر سال، ۱۵ برابر هزینه کشورهای اروپایی است، اما ایران اسلامی بود که بعد از ۷۰ سال پایگاه آمریکایی‌ها را موشک‌ باران کرد که تا قبل از آن هیچ کشور حتی یک تیر به سمت آمریکا نینداخته بود و این اوج اقتدار ایران اسلامی را می‌رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: غزه قهرمان، تا امروز مقاومت کرده و حماس به‌مقابله به رژیم اسرائیل پرداخته است، رژیمی کودک کش که از طرف غرب حمایت کامل می‌شود، البته هنوز جبهه مقاومت وارد نبرد با اسراییل نشده و حماس تنها بخش کوچکی از جبهه مقاومت است.

احمدزاده بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب به فتح قله‌ها نزدیک هستیم و مستضعفین وارثان زمین به رهبری امام زمان(عج) خواهند بود، که در این زمینه بسیجیان زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی خواهند بود.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه باید قدردان ولایت و ولایتمدار باشیم، چرا که راه نجات همه مردم تبعیت از ولایت است، ابراز کرد: امسال سال انتخابات است سالی که دشمن امید بسته تا حضور مردم کمرنگ باشد، اما حضور باشکوه مردم درصحنه می‌تواند همچون گذشته بازهم توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی بیان کرد: برای رقابت در عرصه انتخابات مشکلی وجود ندارد، یکی از امن‌ترین کشورهای جهان هستیم و آنچه مهم است مشارکت حداکثری است که از همه مردم می‌خواهیم برای صیانت از آرمان‌های انقلاب در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان است

وی با تأکید بر اینکه امروز دولت با تمام توان پای‌کار است، یادآور شد: شهرستان‌های گچساران و باشت، نیرو پرور و دارای استعدادهای کم‌نظیری در کشور هستند اما این شهرستان‌ها مدتی است که دچار آسیب جدی در این خصوص شده و لذا از همه مسئولین می‌خواهم برای تربیت و کارآمدی جوانان این شهرستان‌ها وقت بگذارند، چراکه نیروهای با اندیشه و با استعداد بسیاری در گچساران وجود دارد و این منطقه باید به جایگاه واقعی خود برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به سمت آینده‌ای روشن در حرکت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha