چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور امام جمعه شهرستان اهر، فرمانده سپاه، رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) و جمعی از مسئولین شهرستان، هشت سری جهیزیه به ارزش کلی حدود ۵۰۰ میلیون تومان به نوعروسان بی‌بضاعت اهدا شد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور امام جمعه شهرستان اهر، فرمانده سپاه، رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) و جمعی از مسئولین شهرستان، هشت سری جهیزیه به ارزش کلی حدود ۵۰۰ میلیون تومان به نوعروسان بی‌بضاعت اهدا شد.

در این مراسم حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تأمین جهیزیه برای نوعروسان امر حسنه و بسیار پسندیده‌ای است، به‌خصوص اینکه این حرکت با هفته بسیج تقارن یافته و توصیه می‌کنم تا در مناسبت‌های دینی و ایام الله این احسانات و حرکت‌ها را در حد امکان تکرار نمایید.

وی افزود: شهرستان اهر در امر کمک‌های مؤمنانه و تأمین جهیزیه فعال بوده و به‌خصوص در امر جهیزیه در استان دارای نمود خاصی است.

امام جمعه شهرستان اهر ادامه داد: با همکاری مسئولین، ادارات و ارگان‌ها و خیرین، سال گذشته با تحویل یک صد و هفتاد و پنج سری جهیزیه توانستیم درخواست‌های موجود در کمیته امداد را به صفر برسانیم.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم به همه مان توفیق خدمتگزاری به مردم شهرستان و منطقه اهر را مرحمت نموده و این احسانات و خدمات را که به‌طور سری انجام می‌شود، قبول فرماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha