دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به فرموده امام راحل(ره) مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، خاطرنشان کرد: حرکت این لشکر امروز در دنیا زبانزد و الگویی برای تمام جهانیان شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان که همزمان با سراسر کشور به‌مناسبت هفته بسیج در مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که امام راحل(ره) دستور آزاد سازی خرمشهر را دادند، این بسیجیان بودند که جان بر کف به میدان آمدند و خرمشهر را آزاد کردند.

وی با بیان اینکه بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام راحل(ره) در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد، عنوان کرد: حضرت امام(ره) با این تدبیر همه مردم را در مدیریت و مشارکت کشور فراخواند.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیجیان از بدو تأسیس سازمان بسیج باعشق، ایثار، مقاومت، ایستادگی، فداکاری و اخلاص در صحنه‌های مختلف حضور داشته و دارند، یادآور شد: این بسیجیان بودند که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و خیمه ولایت نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به فرموده امام راحل(ره) مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، خاطرنشان کرد: حرکت این لشکر امروز در دنیا زبانزد و الگویی برای تمام جهانیان شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha