یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار امان الله گشتاسبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه چهره واقعی خویش را به جهانیان نشان داد به گونه‌ای که امروز اسرائیل غاصب منفورتر از گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش معتمدین، بزرگان، ارکان مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج امروز در راستای تحقق محلات مردم سالار اسلامی شهرستان سنندج برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این همایش اظهار کرد: به همت امام راحل و همراهی ملت ایران در جهان نظامی شکل گرفت که توانست ابرقدرت‌های شرق و غرب را به چالش بکشاند و از سوی دیگر استقلال و آزادی را به مردم خود هدیه دهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: وجود نازنین امام راحل برای همه ملت ایران یک نعمت بزرگ بوده و هست امام راحل با توکل بر خدا و اخلاصی که در عمل و گفتار داشتند توانستند ابرقدرتهای شرق و غرب را مغلوب خویش سازد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با دوراندیشی خاصی که داشتند این انقلاب را از پیچ‌های مهم تاریخی به سلامت عبور دادند و توانستند با پشتیبانی ملت ایران این انقلاب را به قله های افتخار برسانند.

سردار گشتاسبی افزود: ابرقدرتهای جهان هرگز فکر نمی‌کردند انقلابی همانند انقلاب اسلامی ایران در جهان شکل بگیرد، انقلابی که تفکر آن دشمنی با استکبار و ستم بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به وحدت و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان، یادآور شد: همه ما امروز باید قدر وحدت موجود در کشور را بدانیم و از آن به خوبی حفاظت کنیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه برای حفظ این نظام و انقلاب بیش از ۲۰۰ هزار شهید فدا شده است، عنوان داشت: ما امروز سر سفره شهدا هستیم و اگر می‌خواهیم که راه آن عزیزان را ادامه دهیم و دشمنان را در توطئه‌هایشان شکست دهیم، باید تفکر بسیجی در عمل حاکم باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه چهره واقعی خویش را به جهانیان نشان داد به گونه‌ای که امروز اسرائیل غاصب منفورتر از گذشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha