سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بنیاد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: اگر در انجام وظایف خود و خدمت به مردم کوتاهی کنیم به خون شهدا خیانت کرده ایم لذا باید تمام همت خود را بکار گیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز در یادواره شهدای روستای پل بابا حسین خرم آباد، با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه است، افزود: با برگزاری این یادواره ها نسل جوان را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا کنیم.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست و بالاترین جمعیت را این مجموعه دارد.

وی با بیان اینکه اخلاص مهم ترین ویژگی بسیجیان است که برای کسب رضای خدا قدم برمی دارند، خاطرنشان کرد: بسیج یک تشکل مردمی است که مسجد و امام جماعت، مسجد و قرآن، مسجد و قرآن، امام جماعت و شهدا، جمهوری اسلامی و اسلام از آرمان های بسیجیان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: بسیج در عرصه های علم، اقتصاد، فرهنگ و خدمت به مردم همواره نقش آفرین بوده و مایه افتخار است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با بیان اینکه امروز همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: اگر در انجام وظایف خود و خدمت به مردم کوتاهی کنیم به خون شهدا خیانت کرده ایم لذا برای زنده نگه داشتن خون شهدا باید تمام همت خود را بکار گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha