دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

یکی از ویژگی های نیروهای بسیج بصیرت داشتن است و یک بسیجی واقعی قدرت تشخیص راهبرد و تاکتیک دشمن را دارا است و می داند اولویت امروز با چه اقدامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سرهنگ حسین رجبی در نشستی که امروز به مناسبت هفته بسیج با موضوع «بسیج و تحولات منطقه در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک برگزار شد گفت: خصوصیت بارز بسیجیان هوشیاری در اقدام به موقع است.

فرمانده دوران دفاع مقدس کرد: یکی از ویژگی های نیروهای بسیج بصیرت داشتن است و یک بسیجی واقعی قدرت تشخیص راهبرد و تاکتیک دشمن را دارا است و می داند اولویت امروز با چه اقدامی است.

وی افزود: بسیجی واقعی اهل اقدام و عمل است و البته اقدام باید همراه با هوشیاری باشد و به موقع صورت پذیرد.

رجبی با اشاره به اتفاقات فلسطین و غزه تاریخچه ای از نحوه تصاحب سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها را بیان کرد و گفت: اسرائیل غاصب حتی اگر تمام غزه را از بین ببرد به خاطر طوفان الاقصی شکست خورده است .

وی اظهار کرد: تمام امنیت دفاعی رژیم صهیونیستی زیر سؤال رفته و پایه های اقتصاد اسرائیل غاصب فرو ریخته است و این شکست قابل ترمیم نیست.

رجبی گفت: با طوفان الاقصی تمام مردم دنیا فهمیدند ارتش رژیم صهیونیستی به راحتی در هم شکست و از طرفی ادامه این درگیری ها بیانگر عدم کارآمدی و نا امیدی سایر ابر قدرت ها از پیروزی آن ها است.

انتهای پیام

اقدام به موقع ویژگی بارز بسیجیان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha