دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرکل روابط کار و جبران خسارت وزارت کار و رفاه اجتماعی  با نماینده ولی فقیه درکاشان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: همان طور که علم، تقوا و جهاد ملاک در پیشگاه خداوند متعال است، کار هم ملاک و امتیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در دیدار با مدیرکل روابط کار و جبران خسارت وزارت کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان و اعضا جامعه کارگری شهرستان کاشان، اظهار داشت: تکامل انبیا در اثر اقرار به حضرت زهرا (س) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: مرحوم شاه آبادی استاد حضرت امام(ره) تأکید داشت که اگر می‌خواهید رشد پیدا کنید، سحرها با حضرت زهرا(س) ارتباط برقرار کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان به اهمیت و جایگاه کار و کارگر در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه علم، تخصص، تقوا و جهاد در قرآن برای انسان‌ها ملاک قرار داده شده است، گفت: شهید سلیمانی به‌خاطر جهاد در پیشگاه خداوند متعال مقام پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، اظهار کرد: همان طور که علم، تقوا و جهاد ملاک در پیشگاه خداوند متعال است، کار هم ملاک و امتیاز است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به ارزش صلح در بین کارگر و کارفرما اشاره کرد و گفت: کسی که بین دو نفر صلح ایجاد کند، ثواب لیلة القدر را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با تأکید بر اهمیت و ارزش خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: براساس روایات اگر کسی به کار مردم رسیدگی کند، ۱۰ طواف خانه خدا به پایش نوشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: باید قدر خدمت به مردم و اصلاح جامعه را بدانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha