دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار سپاه

حوزه/ حجت الاسلام یوسفی گفت: بسیج جامعه زنان باید زمینه را فراهم کند تا از برکات و فیوضات طلاب خواهر بیشتر بهره برد و اهداف بسیج طلاب هم در همین راستا است، لذا با همکاری بسیج با طلاب می‌توانیم به این اهداف دست پیدا کنیم و شاهد حضور طلاب در زمینه‌های تبلیغی و جهادی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین امروز به همراه جمعی از مدیران و معاونین حوزه علمیه قزوین با حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به‌مناسبت هفته بسیج در سپاه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام کاظم‌لو ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: به‌فرموده امام(ره) بسیج یک شجره طیبه است و کار بسیجی برگرفته از آیات و روایات است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین ۲۰۰۰ طلبه خواهر در حال تحصیل و فارغ التحصیل دارد که همه آنها بسیجی و دارای تفکر بسیجی هستند.

وی افزود: استان قزوین ۶ مدرسه علمیه خواهر دارد که همه آنها پایگاه بسیج دارند و فرماندهی پایگاه‌ها هم به دست مدیران و معاونین می‌باشد، تا کارها به نحو احسن پیش برود.

مدیر حوزه خواهران گفت: جزء افتخارات است که با بسیج همکاری داریم و در خدمت بسیجیان هستیم.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، یادآور شد: مجموعه حوزه علمیه در نظام جمهوری اسلامی جایگاه خاص خود را دارد، اما مجموعه خواهران راه نرفته زیادی دارد چرا که استفاده از طلاب و مبلغات خواهر در امور تبلیغی کم است.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان باید زمینه را فراهم کند تا از برکات و فیوضات طلاب خواهر بیشتر بهره برد و اهداف بسیج طلاب هم در همین راستا است، لذا با همکاری بسیج با طلاب می‌توانیم به این اهداف دست پیدا کنیم و شاهد حضور طلاب در زمینه‌های تبلیغی و جهادی باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha