سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تابعی

حوزه/ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران از پرداخت ۲۳ میلیارد ریال از طریق حساب ۱۰۰ امام(ره) به نیازمندان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، پویا تابعی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان امروز در نشست سه‌شنبه‌های خبری لرستان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بنیاد مسکن، ساخت مسکن در روستاها برای نیازمندان است، اظهار داشت: بنیاد مسکن استان لرستان در ساخت مسکن روستایی، عملکردی قابل قبول و مطلوب دارد.

وی با بیان اینکه ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۱۲ هزار واحد، معادل ۷۳ درصد مقاوم‌سازی شده که لرستان در این زمینه در رتبه نخست قرار دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، با اشاره به اینکه از طریق حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) در لرستان در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیارد ریال، سال گذشته ۹ میلیارد ریال و امسال ۲۳ میلیارد ریال به نیازمندان پرداخت شده است، اظهار کرد: حساب ۱۰۰ امام راحل برای کمک به نیازمندان افتتاح و راه اندازی شده و در این راستا کمک شایانی به قشر نیازمند جامعه ارائه می‌دهد.

تابعی با بیان اینکه ۱۵۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان لرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: طرح هادی در ۶۴ درصد این روستاها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر ۷۹۱ طرح در ۵۶۸ روستا اجرا شده است، گفت: امسال بین ۸۰۰ تا یک میلیون مترمربع اجرای آسفالت محقق خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تصریح کرد: برای ۲۷۵۰ واحد سیل زده تسهیلات تکمیلی سیل‌زدگان تامین اعتبار شده که به‌زودی در اختیار سیل‌زدگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha