شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مائده پیامی مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام ۱۰۰ مبلغه در قالب طرح "صبرا و اسما" به مدارس، ادارات، روستاها، دانشگاه ها و شهرهای مختلف استان در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مائده پیامی مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: امسال نقش مادری محوریت برنامه های فاطمیه است.

وی با اشاره به شعار" مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها" که شعار امسال ایام فاطمیه است، افزود: این شخصیت بزرگوار می تواند الگوی بانوان امروز جامعه باشد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام ۱۰۰ مبلغه در قالب" صبرا و اسما" به مدارس، ادارات، روستاها، دانشگاه ها و شهرهای مختلف استان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: محتواهای با محوریت نقش مادری در تقویت پیوندهای اجتماعی با رویکرد نشر خوبی ها تولید شده و در اختیار شبکه مبلغات و بانوان ستایشگر و هیات بانوان قرار گرفته است و از طریق آنها با بانوان جامعه منتقل می شود.

وی تاکید کرد: پاسخگویی به شبهات جوانان، برگزاری گعده های دخترانه جهت هویت دهی به جایگاه و نقش مادری، برپایی روضه های خانگی،عزاداری هیات های بانوان و خطبه خوانی فدکیه از جمله برنامه های فاطمیه امسال در استان بوشهر است.

پیامی یادآور شد: معرفی و روایت مادران نمونه با الهام از الگوی سوم زن مسلمان تراز انقلاب اسلامی در سطح استان برای معرفی به جامعه بانوان یکی از برنامه های مهم فاطمیه امسال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha