شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه طلاب استان گلستان

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: شیعه انگلیسی خدا و پیغمبر (ص) را قبول داشته و خود را مرید أمیرالمؤمنین (علیه السلام) می داند؛ اما بنابر آیه ۲۲ سوره مجادله، شیعه انگلیسی، شیعه واقعی نیست؛ چراکه با دشمن خدا دوستی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری در جلسه طلاب و فضلای استان گلستان که در مسجد قبای پردیسان برگزار شد، به آیه ۲۲ سوره مجادله اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند متعال فرموده است: « لا تَجِدُ قَوْماً یُؤْمِنُونَ بِاللهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ یُوادُّونَ مَنْ حَادَّ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ لَوْ کانُوا آباءَهُمْ أَوْ أَبْناءَهُمْ أَوْ إِخْوانَهُمْ أَوْ عَشیرَتَهُمْ أُولئِکَ کَتَبَ فی قُلُوبِهِمُ الْإیمانَ ... / هیچ قومی را که ایمان به خدا و روز رستاخیز دارند نمی‌یابی که با دشمنان خدا و رسولش دوستی کنند، هر چند پدران یا فرزندان یا برادران یا خویشاوندانشان باشند؛ آنان کسانی هستند که خدا ایمان را بر صفحه دلهایشان نوشته و ...»

وی ابراز داشت: این آیه به بیان یکی از ویژگی های منحصربفرد اهل ایمان پرداخته و آن ویژگی، عدم دوستی اهل ایمان با دشمن خدا و رسول خداست و حضرت حق، نام این افراد را «حزب الله» قرار داده است.

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان خاطرنشان ساخت: شیعه انگلیسی خدا و پیغمبر (ص) را قبول داشته و خود را مرید أمیرالمؤمنین (علیه السلام) می داند؛ اما بنابر آیه ۲۲ سوره مجادله، شیعه انگلیسی، شیعه واقعی نیست؛ چراکه با دشمن خدا دوستی دارد.

آیه‌ای که ماهیت شیعه انگلیسی را آشکار می کند

سخنران این جلسه بیان داشت: سال ۱۳۹۴ در سالی که فاجعه منا پیش آمد، در حج تمتع حضور داشتم و تلویزیون هتل، سه شبکه اصلی جمهوری اسلامی و شبکه امام حسین (علیه السلام) که متعلق به سردمدار شیعه انگلیسی هست را پخش می کرد؛ وقتی فاجعه منا پیش آمد و عربستان به سانسور آن پرداخت، سیمای جمهوری اسلامی به روز اخبار منا را پخش می کرد؛ اما تا عربستان فهمید که این اخبار در حال پخش است، سه شبکه ایرانی را قطع کرد؛ اما شبکه امام حسین (علیه السلام) همچنان پخش می شد و قطع نشد و می توان به اهداف پشت پرده آنان پی برد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه به مسئله فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: مقاومت مردم مظلوم غزه بسیار ستودنی است و همگان متحیر از این عزت و بزرگی مردم غزه هستند و این مقاومت و مظلومیت سبب شد دنیا متوجه جنایت اسرائیل در فلسطین شده و همگان به این وحشی گری ها معترض باشند.

وی ابراز داشت: عملیات طوفان الاقصی، اتفاقی بی نظیر در طول ۷۵ سال اشغال فلسطین و معجزه ای الهی است که توانست رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده و شکستی غیرقابل ترمیم بر آنان متحمل کند.

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان خاطرنشان ساخت: شکست دوم اسرائیل، آتش بسی است که این روزها در غزه و فلسطین اعلام شده و رژیم صهیونیستی از روزهای قبل به دنبال آتش بس بود؛ اما حماس شرایط آنان را نمی پذیرفت و با دست برتر به آتش بس دست پیدا کرد.

آیه‌ای که ماهیت شیعه انگلیسی را آشکار می کند

حجت الاسلام والمسلمین آخوندی، نماینده طلاب گرگان نیز در ابتدای این جلسه اظهار داشت: جلسه طلاب و فضلای استان گلستان به صورت ماهانه برگزار شده و حضور در این جلسات، برکات بسیاری داشته و می توان با شناخت از یکدیگر، از ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کرد.

حجت الاسلام سمیعی نیز در این جلسه به روایتگری سیره شهدا پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha