چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1122225
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

حوزه/ در مراسمی حجت الاسلام حاجیوند به عنوان امام جمعه جدید سپیددشت استان لرستان معرفی و از خدمات حجت الاسلام لطف الله ملک پور امام جمعه پیشین قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر سپیددشت، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از مسئولان استانی در کانون شهید سلیمانی شهر سپیددشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حاجیوند به عنوان امام جمعه جدید سپیددشت معرفی و از خدمات ۳ ساله حجت الاسلام لطف الله ملک پور امام جمعه پیشین قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصتی مغتنم برای ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است، گفت: مبلغان و ائمه جمعه با بهره گیری از فرصت تبلیغی در این ایام برای تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش باشند.

وی به جایگاه نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه موجب اتحاد و انسجام امت اسلام در مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نماز جمعه یکی از مهمترین پایگاه‌های دینی فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی است به شمار می رود، اظهار کرد: تریبون نماز جمعه به عنوان پل بین مردم و مسئولان نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات مردم در مناطق مختلف دارد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه مشکلات مردم را به گوش مسئولان و مدیران می رسانند،خاطر نشان کرد: ائمه جمعه با دلسوزی و صبوری در راستای خدمت رسانی به مردم قدم برمی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha