سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: رویکرد حوزه علمیه خواهران استان، تبلیغ محور است و طلاب و دانش آموخته‌های این نهاد آمادگی کامل برای حضور در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی و تربیتی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در جلسه ظرفیت سنجی مبلغات و طلاب مدارس علمیه خواهران ارومیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی برگزار شد، با تقدیر از همکاری‌های تبلیغات اسلامی با حوزه علمیه خواهران، اظهار داشت: در گذشته همکاری بین دو مجموعه تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران خوب بوده و همین امر به پیشبرد اهداف تبلیغی در ارومیه و استان کمک می‌کند و لذا باید تلاش کنیم این همکاری بیش از گذشته تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: رویکرد حوزه علمیه خواهران استان، تبلیغ محور است و طلاب و دانش آموخته‌های این نهاد آمادگی کامل برای حضور در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی و تربیتی را دارند که در این زمنیه با مجموعه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، امور مساجد، شهرداری، دانشگاه و تبلیغات اسلامی رایزنی پ‌های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: آن چه امروز بدان نیاز داریم، حضور تاثیرگذار مبلغین و مبلغات در عرصه‌های دینی، فرهنگی و انقلابی است و دشمن همه قوای خود را برای ضربه به مبانی دین و انقلاب به کار گرفته است و تلاش دارد تأثیر تام خود را در جامعه خصوصا بین نسل جوان بگذارد و این مسئله وظیفه نهادهای دینی و تبلیغی را چندین برابر می‌کند و لازم است تا تلاش شبانه روزی برای خنثی کردن هجوم دشمن صورت گیرد و حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی نیز آمادگی کامل دارد تا با همه نهادها و مجموعه‌ها در این زمینه همکاری کند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد فیضی نیز اظهار کرد: رسالت تبلیغات اسلامی، تبلیغ، تبیین و حمایت از جریان‌های تبلیغی و مردمی است و در این راستا تمام امکانات و ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی را بسیج کرده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه یادآور شد: تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که از ظرفیت طلاب خواهر در عرصه‌های تبلیغی بهره‌مند شود و همچنین آمادگی داریم تا دوره‌های مختلف مهارت افزایی و مهارت آموزی را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای است که خود را موظف به سازماندهی و شبکه سازی مبلغان و گره گشایی از فعالیت‌های فرهنگی و دینی آنان می‌داند.

همچنین در این جلسه مدیران مدارس علمیه خواهران ارومیه نیز به بیان نظرات و برنامه‌های پیشنهادی مشترک بین حوزه علمیه خواهران و تبلیغات اسلامی پرداختند.

رویکرد حوزه علمیه خواهران، تبلیغ محور است
انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha