دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1122284
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
حجاب حافظ گوهر وجودی زن است

حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: گوهر وجودی زن، عفت و شخصیت است که با حجاب حفظ می‌شود و اصل شعار آزادی زن، از پیامبر اکرم(ص) است نه آنها که می‌خواهند شخصیت زن را لگدمال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم ایام فاطمیه اول ویژه بانوان با حضور حجت الاسلام مرالی اعزامی از شهر مقدس قم به مدت سه شب در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر مرالی با اشاره به نورانیت زندگی حضرت فاطمه زهراء(س)، اظهار داشت: اگر به‌دنبال سعادت و خوشبختی دو دنیا هستید، محبت آن حضرت را داشته باشید و سیره آن بزرگوار را مدنظر بگیرید.

وی افزود: ذکر تسبیحات آن حضرت بعد از نمازهای یومیه، خواندن سوره منسوب به ایشان، کوثر، در نمازهای واجب و مستحبی همه از خیرات و برکات و فضیلت است.

این کارشناس مذهبی، بیان کرد: خواندن حداقل هفته‌ای یکبار حدیث شریف کساء در جمع خانواده‌ها، شما و فرزندانتان را از بلاها ایمن نگه می‌دارد.

حجت الاسلام مرالی اظهار کرد: جهاد در راه خدا برای یک زن، خوب همسرداری کردن است.

وی در ادامه به تشریح نقش اسلام در عزت‌بخشی به بانوان پرداخت و یادآور شد: گوهر وجودی زن، عفت و شخصیت است که با حجاب حفظ می‌شود و اصل شعار آزادی زن، از پیامبر اکرم(ص) است نه آنها که می‌خواهند شخصیت زن را لگدمال کنند.

این کارشناس مذهبی، در جمع بانوان فاطمی خاطرنشان کرد: نباید به آنچه که هستید قانع باشید، روز به روز بهتر شوید، اما مراقب باشید که تکبر نورزید چرا که تکبر انسان را زمین می‌زند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نعم IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    حقا