یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه پژوهش و فناوری

حوزه/ بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دانش ‎بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در فضایی به وسعت ۴۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دانش ‎بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در فضائی به وسعت ۴۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.

سعید صیفی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه مراسم افتتاحیه با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی توسط ستاد هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در فضایی به وسعت ۴ هزار و پانصد مترمربع آغاز به کار نمود، اظهار کرد: سالن عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را در این نمایشگاه، به بازدید عموم بگذارند.

وی ادامه داد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه ۱۴۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند تا آخرین دستاوردهای پژوهشی، علمی و فناوری مراکز تحقیقاتی استان را به نمایش بگذارند.

رئیس نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان این که بیش از ۳۴ رویداد جانبی هم در حاشیه این نمایشگاه در حال برگزاری است که طیف وسیعی از نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله حوزه علمیه خراسان، دانشگاه ها، مراکز و مجامع علمی، سازمان ملی استاندارد، استانداری، اداره کل تعاون و ..... بانی برگزاری آن‌ها هستند.

در این دوره حوزه علمیه خراسان با بیش از ۳۰نهاد علمی پژوهشی، مدارس و مراکز تخصصی و ۲۰ غرفه «انتشارات حوزه علمیه خراسان»، «مجمع عالی حکمت اسلامی»، «موسسه حق پژوهی»، «مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی»، «مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان»، «دانشگاه علوم اسلامی رضوی»، «دانشگاه ادیان و مذاهب»، «شبکه کشوری فرزند بیشتر»، «مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی»، «مرکز فقهی ائمه اطهار»، «دفتر تبلیغات اسلامی پژوهشکده اسلام تمدنی»، «مرکز تخصصی آخوند خراسانی»، «مدرسه تخصصی علوم دینی حضرت ولی عصر(عج)»، «پژوهش های مدارس علمیه خواهران»، «مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج)»، «مدرسه علمیه عالی نواب»، «مدرسه علمیه نورالرضا(ع)»، «مدرسه علمیه عباسقلی خان»، «موسسه پژوهشی فراگستر محقق» و ارائه تولیدات، آثار و دستاوردهای فناورانه پژوهشگران خود در بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی حضور پررنگ و درخشان دارد.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ آذرماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha