یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ معاون علمی حوزه علمیه خراسان گفت: در نمایشگاه پژوهش و فناوری تلاش داریم تادر بستر یک رقابت سالم، از مجموعه فعالیت ها برای ارتقای عملکرد و تولیدات و رشد آثار الهام بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی معاون علمی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، گفت: آن دسته از سازمان ها و ارگان های پژوهشی که در طول سال متمرکز بر فعالیت های علمی بودند و دانش هایی را متکفل شدند که این دانش ها خروجی داشته، در این نمایشگاه خروجی و محصول آن را مورد عرضه و بازدید پژوهشگران وتوانمندان عرصه پژوهش قرار داده اند.

وی نمایشگاه پژوهش و فناوری را یک مکان تخصصی و فرصت مهم به منظور بازدید مخاطبان دانست و تصریح کرد: عرضه تولیدات پژوهشی از سوی پژوهشگران، شرکت های دانش بنیان، مجامع علمی حوزوی دانشگاهی و ... سبب می شود تا مخاطبان خروجی فعالیت ها را ملاحظه و ارزیابی کنند و با عملکرد سازمان ها نیز آشنا شوند.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: حوزه علمیه خراسان نیز همپای دیگر ارگان های علمی در طول چندین سال اخیر مولفه هائی را نظیر انتشارات و شورای نشر، نظام مسائل پژوهشی، تعریف و سامان دهی پژوهشگران و .... رشد چشمگیری داشته که این روند سال به سال با همت پژوهشگران و دست اندرکاران رونق بیشتر و بهتری می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان این که تازه های نشر، تولیدات و آثار پژوهشی در مدارس و مراکز تخصصی، کتب، مقالات و آثار ارائه شده همه نشان می دهد این مجموعه به صورت پویا و با برنامه جدی مشغول به فعالیت می باشند، ابراز کرد: مخاطبین نمایشگاه پژوهش و فناوری مخاطبین خاص عرصه پژوهش و مورد بازدید همه دغدغه مندان عرصه علم و پژوهش و کتاب و کتابخوانی و بخصوص در حوزه علوم اسلامی و انسانی است.

وی با اشاره به تعامل با پژوهشگران و ارتباط با دیگر غرفه های حاضر در نمایشگاه پژوهش و فناوری به منظور ارتقا عملکرد در سال های پیش رو، عنوان کرد: یکی از جنبه های مثبت نمایشگاه آن است که علاوه بر معرفی عملکرد و محصولات، به دیگر نهادها تلاش می کنیم تا در بستر یک رقابت سالم، از مجموعه فعالیت ها برای ارتقای عملکرد و تولیدات و رشد آثار در سال های پیش رو الهام گرفته و آن را به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha