شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه / حجت‌الاسلام مصلح با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ایجاد طرح خاورمیانه جدید با شکست مواجه شدند گفت: خاورمیانه‌ جدیدی که آنها میخواستند درست کنند به‌کلی ناکام شد و یکی از اجزای این خاورمیانه این بود که مسئله‌ی فلسطین را به نفع رژیم غاصب تمام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان، اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل سرما مانند سنوات گذشته، تهیه کپسول گاز مایع برای مردم استانی که پایتخت نفت و گاز کشور است، تبدیل به یک دغدغه‌ و نگرانی جدی شده است.

امام جمعه برازجان افزود: این معضل با اعلام نرخ جدید کپسول گاز مایع، برای آن دسته از مصرف کنندگانی که سهمیه گاز یارانه‌ای ندارند، افزایش بعضا تا ۱۰ برابری نرخ‌ها را غیرقابل تحمل نموده است.

وی اضافه کرد: در واقع این نرخ گذاری جدید در کنار ابهامات، اعتراضاتی را از جانب برخی افراد از جمله، اغذیه فروشان، مراکز خوابگاهی و برخی از کارگاه‌ها به همراه داشته، البته با توجه به تجربه گذشته در دو نرخی شدن بنزین، به نظر می‌رسد در آینده، شاهد بازار سیاه کپسول‌های گاز هم باشیم.

حجت الاسلام مصلح ابراز کرد: لازم است مسؤلان تدبیری بیندیشند که اخلالی در زندگی مردم ایجاد نشود و همچون گذشته سیلندر گاز مورد نیاز مردم به قیمت یارانه‌ای تأمین شود.

امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان، خاطرنشان کرد: نقشه آمریکا برای تشکیل خاورمیانه‌ جدید به‌کلی ناکام ماند که نابودی حزب‌الله جزئی از نقشه بود و لذا امروز شاهدیم حزب‌اللّه ۱۰ برابر قوی‌تر شده، همچنین خواستند عراق را ببلعند و سوریه را قبضه کنند که نتوانستند و تمام کردن مسئله فلسطین به نفع رژیم غاصب با طرح خائنانه «دو دولتی» هم جزئی از نقشه «خاورمیانه جدید» بود که آن هم موفق نشدند.

حجت الاسلام مصلح اظهار کرد: در قضیه‌ لبنان، آمریکایی‌ها گفتند که دنبال تشکیل خاورمیانه‌ جدید هستند، خاورمیانه یعنی همین غرب آسیا، گفتند می‌خواهند این منطقه را که اسمش را گذاشتند خاورمیانه، یک نقشه‌ جدیدی به آن بدهند تا نیازها و منافع نامشروع خود را تأمین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha