چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: امروزه دشمنان به اهمیت بنیان خانواده پی برده اند و در جهالت مدرن از طریق خانواده ستیزی به دنبال تضعیف این نهاد مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی بزرگ اسلام، اولین شهیده راه ولایت است، اظهار داشت: نقش مادری از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی در اسلام برخوردار است و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین راه های استحکام بنیان خانواده است و ما باید از این ایام به‌خوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان به اهمیت بنیان خانواده پی برده اند و در جهالت مدرن از طریق خانواده ستیزی به دنبال تضعیف این نهاد مقدس هستند و با تمام توان و با اجرای برنامه‌های گوناگون از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارند به نهاد خانواده‌ نفوذ پیدا کنند و متأسفانه برخی از خانواده ها که از این مسئله غافل هستند در معرض آسیب جدی قرار می گیرند.

حجت الاسلام طالبی در ادامه با بیان این که بسیج موهبت بزرگ خداوند به انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: این نهاد مردمی و انقلابی الگویی‌نظیر برای تمام کشورهای جهان است و خدمات گسترده بسیجیان بر کسی پوشیده نیست.

امام‌جمعه پلدشت بیان کرد: در تمام دنیا نمی‌توان نیروهای مردمی و تلاشگری همچون بسیجیان پیدا کرد؛ نیروهای بسیجی نه‌تنها در مبارزه و جنگ سخت بلکه در جنگ نرم و دفاع فرهنگی از کشور همواره درخشیده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان گفت: امروز به برکت بسیج مردمی کشورهای اسلامی در غرب آسیا آمریکا زدایی صورت می‌گیرد و در مسئله فلسطین، دوگانگی مقاومت و تسلیم حرف آخر را می‌زند.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: حمله‌های وحشیانه صهیونیست ها و قتل‌عام کودکان و زنان آبروی کشورهای غربی و تمدن آن ها را برد و طوفان الاقصی خاموش‌شدنی نیست.

وی با اشاره به ۱۲ آذر روز تصویب قانون اساسی کشور تصریح کرد: قانون اساسی تبلور و تجسم انقلاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر ارگان و گروهی از قانون اساسی تخلف کند مجرم است و با اصل نظام و انقلاب مخالف است.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به‌روز معلولان افزود: معلولیت عیب نیست، تمامی مردم بخش‌های خصوصی و دولتی باید در حد توان زمینه و اثبات راحتی و موفقیت این عزیزان را فراهم کنند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha