پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان تکاب

حوزه/ حجت الاسلام کوهی گفت: گرانی کپسول گاز آن هم ۵۰۰ درصدی عیب بزرگی است و مسئولین باید به این مسئله توجه جدی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تکاب که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو اظهار داشت: مسئولان شهرستان و استان پای درد دل دانشجویان بنشینند و مخصوصا در روز دانشجو انتظار می رود جلسه ای در شان دانشجویان برگزار و مشکلات و مطالبات دانشجویان شنیده و پیگیری های لازم برای ارتقا و توسعه امکانات دانشگاه به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: امروز دانشجویان به‌ عنوان مؤذنان جامعه، وظیفه سنگینی را در راستای شکل‌گیری مراحل بعدی انقلاب اسلامی که همان تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است، بردوش دارند. ارتباط هرچه بیشتر دانشجویان با متن جامعه، پیگیری مطالبات مردم، سازماندهی نیروی انسانی مجرب، علم‌آموزی و انجام پژوهش‌های کاربردی، رساندن صدای جامعه به گوش مسئولان، آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری مستمر در عرصه‌های مختلف، از جمله موضوعاتی است که دانشجویان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه تکاب ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی تکاب با وجود تعداد بالای دانشجو از لحاظ مکان در فقر به سر می‌برد؛ شهریه دانشجویان تکابی در این چند سال برای چه امری هزینه شده است.

حجت الاسلام کوهی گفت: دانشگاه پیام نور تکاب باید برای محوطه دانشگاه دیوار بکشد تا دانشجویان از شر سگ های ولگرد در امان باشند.

وی تصریح کرد: اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل در امارات در حال برگزاری است. جالب توجه است که رئیس رژیم منحوس صهیونیستی هم در آن شرکت کرده و برخی حکام خائن عربی با لبخند از این جنایتکاران استقبال میکنند و این ها باید بدانند در ریخته شدن خون هزاران مظلوم در فلسطین شریک صهیونیست ها هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: گرانی کپسول گاز آن هم ۵۰۰ درصدی عیب بزرگی است و مسئولین باید به این مسئله توجه جدی کنند که در آستانه زمستان این گرانی قابل قبول نیست.

امام جمعه تکاب تاکید کرد: گازکشی برخی از روستاها در حال اجراست. تشکر میکنم از مدیرانی که در این قضیه دخیل هستند.

وی در ادامه به تحرکات برخی روحانی نماها در همراهی با دشمن در جهت تضعیف حضور مردم در انتخابات، عنوان کرد: توده مردم به رغم مشاهده برخی روحانی‌نمایان بی‌تقوا و متظاهران بی‌هویت، به بدنه اصیل روحانیت اعتماد دارند و به حق این دو را از هم تفکیک می‌کنند.

حجت الاسلام کوهی گفت: با وجود خورشیدهای تابناکی همچون امام(ره)، رهبر معظم انقلاب، علامه طباطبایی، شهید مدرس، شهید مطهری، شهید شیخ فضل‌الله نوری، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله جوادی آملی، و... در میان روحانیت، چه کسی به وجود و نور اندک آن روحانی‌نمایان توجه می‌کند؟.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha