شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالعلی گواهی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین گواهی در جمع مردم مهدی‌شهر گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شکستشان در مقابل ولی فقیه اذعان دارند تا جایی که اخیرا اعلام کرده اند ۱۰ تریلیون دلار برای براندازی نظام خرج کرده اند ولی نتیجه ای نگرفته اند

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، در مراسم یادواره ۱۳۹ شهید شهر مهدی‌شهر، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پامنار مهدی‌شهر، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: خداوند متعال از واجبات سوال می کند که ترک گناه و محرمات از انجام واجبات الهی واجب تر است و انسان باید به آن توجه داشته باشد، تمام اهداف شهدا توجه به واجبات و ترک گناه و معصیت بود.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: وجه اشتراک بین شهدا و وصیت نامه هایشان توجه به ولایت فقیه بود، تمام ناکار آمدی اهداف دشمن در ایجاد اغتشاشات در داخل و دیگر شیطنت‌های خارج از کشور به واسطه وجود ولی فقیه و به روز بودن ولایت بوده است.

وجه اشتراک در بین شهدا و وصیت نامه‌هایشان توجه به «ولایت فقیه» است

وی افزود: بر اساس نظریه دشمنان نظام شیعه دارای دو بال است و ارتفاع پروازی آن، آن قدر بالا است که برد موشکه‌ا به آن نمی رسد که یک بال این پرنده سرخ بوده و ریشه در کربلا و فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی شیعه دارد و بال دیگر به رنگ سبز بوده و ریشه در فرهنگ مهدویت و انتظار دارد و این پرنده موتور محرکی به نام ولی فقیه دارد و برکت وجود ولایت همیشه موجب پرواز در اوج پرنده شیعه می شود.

وجه اشتراک در بین شهدا و وصیت نامه‌هایشان توجه به «ولایت فقیه» است

حجت الاسلام و المسلمین گواهی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شکستشان در مقابل ولی فقیه اذعان دارند تا جایی که اخیرا اعلام کرده اند ۱۰ تریلیون دلار برای براندازی نظام خرج کرده اند ولی نتیجه ای نگرفته اند، ناوهایشان در منطقه خلیج فارس توسط پهپادهای ایرانی مورد تهدید قرار می گیرند و عملا کاری از دست دشمن بر نمی آید. رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام کرده اند در طول ۵۰ روز جنگ در نوار باریکه غزه ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده اند ولی با درایت رهبری و ولایت فقیه نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی افزود: امام راحل به شکل گیری هسته های مقاومت در منطقه اشاره کرده بود و امروز نیز شاهد آن هستیم، از نگاه دشمن تا ۵۰ روز قبل شعاری به نام ارتش نفوذ ناپذیر اسرائیل مطرح بود ولی با وجود حمله حماس و طوفان الاقصی گنبد آهنین درهم شکست و دنیا متوجه فضاحت و رسوائی بزرگ اسرائیل با وجود گنبد آهنین شعاری شد.

وجه اشتراک در بین شهدا و وصیت نامه‌هایشان توجه به «ولایت فقیه» است

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از دیگر وصایای شهدا حفظ و توجه به آرمانهای شهدا و حفظ اموال بیت المال و روحیه استکبار ستیزی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    آشیخ خداوکیلی میدونی 10 تریلیون دلار چند تا صفر داره !! وبه تومن چقدر میشه ! یا زیادی زدی یا اینکه این رقمها برات چیزی نیست . خداوکیلی مردم احمق نیستند !!! زدین به سیم آخر