یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید سرزده نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز از صداوسیمای مرکز استان

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز بدون اطلاع قبلی از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز استان بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه فنی این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه) بدون اطلاع قبلی از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز استان بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه فنی این مرکز قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان در جریان این بازدید از استودیوهای مختلف صداوسیمای مرکز البرز ازجمله استودیوی پخش خبر و رادیو کرج دیدن کرد و در برنامه زنده تلویزیونی «امروز البرز» حضور یافت.

در این بازدید رضا فرخ نژاد مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز را همراهی می‌کرد و طی آن مسئولان و مدیران واحدها و استودیوهای مورد بازدید از روند فعالیت‌های جاری در هر بخش گزارشی را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در بخش پایانی بازید دوساعته از بخش‌های مختلف صداوسیمای استان البرز، در جمع مدیران و دست‌اندرکاران این مرکز حضور یافت و در مورد بهبود هر چه بیشتر برنامه‌ها و کیفیت کارهای تولیدی آن رهنمودهایی را ارائه فرمود.

در این دیدار رضا فرخ نژاد مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با ارائه گزارشی از طرح‌ها، برنامه‌ها و نیازهای این مرکز از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های جدید و متنوع خبر داد.

در خاتمه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز اقامه شد و پرچم ضریح حرم مطهر حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha