شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدارمدیر کل دفتر توسعه خانه های هلال احمر کشور با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر کل دفتر توسعه خانه های هلال احمر کشور گفت: ارائه خدمات گسترده به مردم در عرصه‌های مختلف از اهداف انبیا و اولیای الهی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر عباس احدپور مدیر کل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور امروز ضمن دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین و بازدید از خانه هلال حوزه علمیه قزوین، اظهار داشت: در زمان‌های وقوع حوادث به منظور نجات افراد، «زمان طلایی» وجود دارد که تا رسیدن افراد متخصص و با تجهیزات اورژانسی، عامه مردم با آموزش‌هایی که دیده‌اند، باید در زمان طلایی اقدامات امدادی را نجات دهند.

احدپور خاطرنشان کرد: البته این نگاه خانه هلال برای مواقع حادثه‌ها بوده و یک نگاه دیگری وجود دارد که در زمان‌های عادی، می‌تواند در بحث معضلات اجتماعی، عزت نفس، اوقات فراغت جوانان، مشورت‌گیری با اساتید نخبه جامعه و مباحث مرتبط با محله هم ورود کند.

وی اظهار کرد: در خانه هلال حوزه علمیه استان قزوین و با همکاری و همیاری مدیریت حوزه علمیه، حجت الاسلام والمسلمین عرفانی و حجت الاسلام صفی خانی اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که ضمن تقدیر باید بیان نماییم که کمک گرفتن از مجموعه هلال احمر استان و درخواست برقراری ارتباط بیشتر با خانه‌های هلال، ضروری است.

مدیر کل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور، عنوان کرد: ارائه خدمات گسترده به مردم در عرصه‌های مختلف از اهداف انبیا و اولیای الهی هم بوده است.

احد پور عنوان کرد: آموزش و تقویت خانه‌های هلال، سبب آمادگی و آگاهی بیشتر اقشار جامعه برای مقابله با آسیب‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیر مترقبه می‌شود.

وی بر همکاری و همیاری بیش از پیش سازمان جمعیت هلال احمر با مجموعه حوزه علمیه استان قزوین تاکید شد.

در پایان این دیدار دکتر احد پور از خانه هلال احمر حوزه علمیه استان قزوین بازدید کرد.

ارائه خدمات به مردم از اهداف انبیا و اولیای الهی بوده است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha