سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1122979
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
امنا

در نشست هیئت امنای مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر مسائل و مشکلات این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اولین نشست هیئت امنای مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در سال تحصیلی جدید، امروز با هدف بررسی مشکلات و تقویت زیرساخت های حوزوی در این مدرسه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حوزه های علمیه مروجان علوم دینی در جامعه هستند، اظهار کرد: مدارس علمیه در شهرستان ها نقش مهمی در اشاعه اخلاق قرآنی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

وی با تأکید بر اینکه زیر ساخت های حوزوی در مدارس باید تقویت و مشکلات برای تحصیل طلاب مدارس به حداقل برسد بر تلاش جهادی اعضای هیات امنای مدارس برای تحقق این مهم تاکید کرد.

حجت الاسلام علی رحمتی مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر هم با اشاره به اینکه طلاب و اساتید این مدرسه با تلاش جهادی و انقلابی در اجرای برنامه های تهذیبی و قرآنی در جامعه تلاش می کنند، اظهار کرد: اساتید و طلاب مدرسه با برگزاری گفتمان ها، نشست ها و منابر تبلیغی در راستای ارتقای فرهنگ دینی در مناطق مختلف شهرستان تلاش می کنند.

در این نشست اعضای هیئت امنای مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر بر پیگیری ها برای اخذمجوز سطح ۲ و همچنین رفع مشکلات مدرسه تأکید و در این‌باره تبادل نظر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha