دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برقعی

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا (س) با بیان اینکه جامعة الزهرا(س) یادگار حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی است، بر لزوم استفاده از ظرفیت طلاب در رویداد گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا(س) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی در مراسم اعطای حکم مسئولیت اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن جلسات مدیریت برگزار شد، عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد مهم، ارج نهادن به فعالیت‌های مدیران و مسئولان گذشته است که مجموعه ای فاخر با فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و تربیتی را در اختیار بانوان علاقه مندان به تحصیل در علوم حوزوی قرار دادند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: در این رویداد مهم می‌توان امتیازات و دستاوردهای مجموعه را شناسایی و از آن‌ها در برنامه‌ریزی‌های آینده بهره برداری کرد.

برقعی توصیه کرد: مسئولیت برگزاری گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها سنگین است و مسئولان باید نگاه جهادی نسبت به این رویداد داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادگار حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی است، گفت: این مؤسسه علمی حوزوی از آثار و برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان تأکید کرد: راهبری این رویداد با مسئولان است، اما طلاب باید نقش اساسی و حضور پررنگ در این رویداد داشته باشند و باید از ظرفیت، نقش‌آفرینی و ایده پردازی طلاب در برگزاری این رویداد استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha