شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه مدیر با تربیتی

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا (س) بیان کرد: از آنجا که جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است، باید در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها همراه با هیئت همراه در حاشیه بازدید از بخش اداری معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در جلسه بررسی شرح وظایف کارشناسان تربیتی حضور یافت.

در این جلسه، سیدروح الله داودالموسوی مدیر مرکز برنامه ریزی و نظارت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیران آموزشی و تربیتی از جمله مدیر تحصیلات تکمیلی و مدیران مراکز تخصصی، مدیر تحصیلات عمومی و مدیران مدارس علمیه، مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، مدیر کل امور تربیتی و جمعی از مسئولان تربیتی مجموعه حضور داشتند.

سیده زهرا حسینی مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها به موضوع تدوین نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و توضیحاتی در این باره ارائه داد.

مدیران حاضر در جلسه از جمله خانم فتح الله زاده، خانم کریمی و خانم افشاری نژاد نیز به ارائه پیشنهادات و نکاتی درباره این موضوع پرداختند.

سیده زهره برقعی در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و مسئولان مجموعه جهت بهبود و مطلوب تر شدن فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، عنوان کرد: از آنجا که جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است، باید در عرصه‌های مختلف بدرخشد و به وضعیتی که مورد رضایت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، برسد.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید همواره در صحنه بوده و پیگیر مسائل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تربیتی و غیره باشند، تصریح کرد: برای مدیری که در سیستم نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارد، ساعت اداری مطرح نیست و حتی در ایام تعطیلات در صورت نیاز در محل کار حضور دارد.

وی تأکید کرد: هر اقدام و پیشرفتی که در مجموعه صورت می‌گیرد، به برکت زحمات شما مدیران و مسئولان است که به دنبال بهبود و وضعیت مطلوب مجموعه هستید.

برقعی در ادامه به مباحث تربیتی اشاره کرد و گفت: ما برای مباحث تربیتی دغدغه داریم و دغدغه اصلی ما تربیت طلاب است که باید برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی هدفمند برای کارشناسان تربیتی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه امروز تربیت غیرمستقیم مؤثر است، تأکید کرد: امروز برخورد و رفتار اساتید و مسئولان تأثیر بسیار زیادی بر تربیت نسل جدید دارد و نسل جدید از آنها الگو می‌گیرد.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه افکار و نیات ما بر عالم هستی تأثیر می‌گذارد، به مدیران توصیه کرد ملاقات عمومی برای طلاب و اساتید در نظر گرفته شود و در پایان بیان کرد: بحث‌های علمی، فرهنگی، تربیتی و غیره را در مجموعه جدی بگیریم تا آینده‌ای روشن برای جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها رقم بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha