یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید مدیر جامعه الزهرا از روند امتحانات

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا (س) به صورت سرزده از روند برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت سرزده از سالن برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب مدرسه علمیه مؤمنات و بخش اداری معاونت آموزش بازدید کرد.

در این بازدید که افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، نجمه نجم مشاور طرح و برنامه مدیر و سرکار خانم زهره سادات میرزاده مسئول دفتر مدیریت حضور داشتند، محل و شرایط برگزاری امتحانات مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن عرض خداقوت به مسئولان برگزاری امتحانات و مراقبان، توضیحات لازم را از ایشان جویا شدند.

برقعی و هیئت همراه پس از بازدید از سالن امتحانات، از بخش‌های اداری معاونت آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بازدید کردند و در حاشیه این بازدید، در جلسه بررسی شرح وظایف کارشناسان تربیتی حضور یافته و به بررسی این موضوع پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یوسفی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    2 0
    سلام و عرض ادب لطفاً سطح سه مجازی رشته تعلیم وتربیت هم در نظر بگیرد برای طلاب خواهر مناطق راه دور که امکان آمدن کلاس حضوری رو ندارد... بیشتر خواهران علاقمند به تحصیل در این رشته در سطح سه هستند... خدا قوت از زحمات تمام خواهران جامعه الزهرا
  • زهراشوهانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 1
    خانم برقعی جان، بنده شمارواز نزدیک ندیدم ولی خیلی خیلی وقلبا شمارو دوست دارم
  • ژیلا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم. لطفا برای متاهلین و شاغلین ارفاق قائل بشید تا افراد بتوانند در آزمون قبول شده و در سطح ۳ جامعه الزهرا ادامه تحصیل بدهند . باتشکر از زحمات شریف شما بزرگواران.
  • حقدادی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    یا فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها