یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/  بازدید آیت الله اعرافی از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی

حوزه/ مدیر جامعةالزهرا(س) از ششمین دوره نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه‌های علمیه با عنوان «مشکات» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ششمین دوره نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی با عنوان «مشکات» روز گذشته با حضور خانم برقعی، مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و مسئولان استانی و حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم افتتاح شد.

سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه جمعی از معاونان و مدیران مجموعه ضمن بازدید از این نمایشگاه، با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی موسسات علمی حوزوی و سامانه های جدید عرصه پژوهش آشنا شدند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این بازدید، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را موجب تسهیل تبادل علمی و آشنایی پژوهشگران با آخرین روش ها و شیوه های تحقیق و حل مساله دانست و آن را فرصت مغتنمی برای ایجاد زمینه های رشد علمی و آشنایی با دستاورهای روز پژوهشی عنوان کرد.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی «مشکات» همه روزه از ۱۷ تا ۲۲ دی ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰ واحد پژوهشی و انتشاراتی حوزوی از جمله جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در ۶۸ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

غرفه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در طبقه اول، شماره ۱۴ مقدم شما را گرامی می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha