یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با دو زوج دانشجو

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با حضور در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی ارومیه، با دو زوج دانشجو دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با حضور در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی ارومیه، با دو زوج دانشجو دیدار کرد.

امام جمعه ارومیه در این دیدارها، دانشجو را پرچمدار مبارزه با با استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: روز دانشجو در کشورمان به عنوان روز مهمی در عرصه استکبارستیزی و دشمنی با استکبار شناخته می‌شود و امروز باید دانشجویان پرچمدار این عرصه باشند.

وی تصریح کرد: افزایش و تقویت روحیه دینی و اسلامی در میان قشر تحصیل‌کرده به‌ویژه دانشجویان امری است که باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین بر اهمیت تشکیل خانواده در دین اسلام تاکید کرد و گفت: امسال برنامه‌های متعدی برای روز دانشجو برنامه ریزی شده بود ولی حقیر خواستم که اولین برنامه را در کنار دانشجویان مزدوج آغاز کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی از مسئولین دانشگاهی خواست که زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان را در بین دانشجویان فراهم کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha