یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان اشاره به اینکه اولین هدف دشمن در استحاله فرهنگی و عقیدتی دانشگاه‌ها و دانشجویان می‌باشد، گفت: دشمن تلاش دارد که فکر و ذهن دانشجو را از مسیر اصلی خود منحرف کند لذا برای این نیت شوم خود از ابزار و امکانات پیچیده بسیاری استفاده می‌کند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان آینده سازان و مدیران و مسئولان فردای این نظام اسلامی هستند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: دانشجویان جزو قشر نخبه و تحصیلکرده کشور محسوب می‌شوند بنابراین مطالباتی که آنان دارند از جنس ویژه‌ای می‌باشد لذا شایسته است که اساتید و مدیران دانشگاهی از بین افرادی متخصص، انقلابی و متعهد انتخاب شوند.

وی در ادامه با اشاره به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دانشجویان در کنار سایر اقشار جامعه نقش کلیدی و مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه علیه نظام ستمشاهی داشتند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم پیروزی این نظام مقدس نمودند لذا همین موارد خود باعث شده است که نگاه جامعه به دانشجو یک نگاه ویژه و خاص باشد.

حجت الاسلام قدرتی با تاکید بر اینکه دانشگاه و حوزه هر دو به عنوان مراکز علمی در کشور محسوب می‌شوند، عنوان کرد: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی به عنوان مراکزی آموزشی در کشور شناخته می‌شوند که مسئولیت آموزش و تعلیم جوانان این کشور را با بر عهده دارند، البته تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد با این وجود تشابهات بسیاری نیز بین حوزه و دانشگاه دیده می‌شود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به اینکه اولین هدف دشمن استحاله فرهنگی و عقیدتی دانشگاه‌ها و دانشجویان است، گفت: دشمن تلاش دارد فکر و ذهن دانشجو را از مسیر اصلی خود منحرف کند لذا برای این نیت شوم از ابزار و امکانات پیچیده بسیاری استفاده می‌کند.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: دشمن ‌هرگز نمی‌خواهد دانشجو به دنبال علم و پژوهش باشد لذا با بازی‌های سیاسی و به بازی گرفتن احساسات او می خواهد مسیر علم و دانش را تعطیل کند، بنابراین دانشجویی موفق است که بصیرت و دشمن شناسی خوبی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های ما باید بتوانند دانشجویانی متخصص و متعهد تربیت و تحویل جامعه اسلامی دهند بنابراین حساسیت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در کشوری همانند ایران بسیار مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha