دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام نجفی نژاد

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل، گفت: حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت به شهادت رسیدند و با این شهادت به همه دنیا نشان دادند که ایمان و اعتقاد، بالاتر از هر ارزش مادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام طاها نجفی نژاد امشب در هیئت قلب رسول الله(ص) که در محل مصلی اردبیل برگزار شد، با اشاره به آیه «ولنبلونکم بشیء من الخوف والجوع ونقص من الاموال والانفس والثمرات وبشر الصابرین»، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) مصداق کامل این آیه هستند که در طول زندگی خود، انواع امتحانات الهی را پشت سر گذاشتند و با صبر و شکیبایی، از همه آنها سربلند بیرون آمدند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل به برخی از این امتحانات اشاره کرد و گفت: از جمله این امتحانات می‌توان به ترس و وحشت ناشی از ماجرای بیعت اشاره کرد که در آن، حضرت زهرا(س) در خانه خود محاصره شدند و مورد هجوم افراد فاسد قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام نجفی نژاد با بیان اینکه حضرت زهرا(س) با مشکلات مالی نیز مواجه بودند، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) با فقر و تنگدستی هم دست و پنجه نرم می‌کردند ولی با این حال احسان و نیکی را فراموش نمی‌کردند، حتی چند بار غذای افطاری خود را به فقرا دادند و زندگی ساده‌ای داشتند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در عبادت و اطاعت از خداوند بسیار کوشا بودند، تا حدی که پاهای ایشان متورم می‌شد، همچنین در دفاع از ولایت، زخم‌هایی بر بدن ایشان وارد شد که تا آخر عمر شریفشان باقی ماند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل، گفت: حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت به شهادت رسیدند و با این شهادت به همه دنیا نشان دادند که ایمان و اعتقاد بالاتر از هر ارزش مادی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha