دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضرت فاطمه (س)

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: از مهم‌ترین و بهترین الگوهای زندگی برای زنان وجود نازنین حضرت فاطمه (ص) هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) امروز در مدرسه دخترانه شاهد شهرستان بیجار برگزار شد.

حجت الاسلام جمادیان در این مراسم اظهار داشت: دنیای غرب و اروپا تمام تلاش دارد که الگوهای نادرست خود را جایگزین الگوهای سالم و پاک جهان اسلام نماید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار افزود: دشمنان با الگوسازی‌ پوچ به دنبال استحاله فکری و عقیدتی نسل جوان هستند، لذا شایسته است که زندگی بزرگان دین را برای نسل‌های نوجوان و جوان به خوبی تبیین نماییم.

وی افزود: بی ‌گمان اگر نسل جوان بتواند الگوی درست خود را در زندگی پیدا کند هرگز دچار استیصال و دوگانگی در برابر فرهنگ منحط غرب نخواهد شد.

جمادیان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین و بهترین الگوهای زندگی برای زنان مسلمان و حتی دیگر زنان جهان وجود نازنین حضرت فاطمه (ص) می‌باشد، این حضرت و زندگی ایشان سراسر درس انسانیت و معنویت برای همگان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار افزود: دختران امروز باید برای داشتن یک زندگی سالم و به دور از حاشیه زندگی حضرت فاطمه (س) را الگو قرار دهند تا در آینده بتوانند نقش درستی ایفا نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha