شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خاکسپاری شهید گمنام در مهریز

حوزه/ یکشنبه هفته آینده ۱۲ مدرسه مهریز میزبان یکی از هشت شهید خوشنام در مراسم وداع خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سید ضیاء طباطبایی رئیس آموزش وپرورش شهرستان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ۱۲ آموزشگاه متوسطه دخترانه و پسرانه شهرستان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، فرمانداری مهریز وبسیج سپاه ناحیه مهریز میزبان پیکر پاک شهید گمنام می‌شوند.

وی تبرک جستن و توسل به مقام شهید گمنام، ایجاد روحیه و فضای معنوی در مدارس، ایجاد ارتباط معنوی با شهدا و آشنایی با سیره شهدا را از اهداف برگزاری چنین مراسم‌هایی در مدرسه عنوان کرد.

پنجشنبه ۱۶ آذرماه، مراسم استقبال از پیکرهای مطهر هشت تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در یزد برگزار شد که پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در یادمانی که از قبل تعیین و مصوب شده از جمله پارک کوهستان شهرستان یزد، مصلای نماز جمعه محمدآباد شهرستان یزد، منطقه گردشگری باقرآباد شهرستان بافق، میدان سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی شهرستان بهاباد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردکان در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پس از تشییع به خاک سپرده می‌شوند.

مهریزی ها دی ماه سال گذشته همزمان باایام فاطمیه میزبان دو شهید گمنام بودند که همراه با مراسم استقبال، وداع و تشییع در مرکز گردشگری غربالبیز و مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام این شهر به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha