یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ امام جمعه موقت شهر اقبالیه گفت: شهدا با تمام وجودشان به ندای امام امت لبیک گفتند و از همه چیزشان گذشتند ولی استقلال، امنیت، عزت و آبرو و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را که حرف اول در منطقه را می‌زند را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عرفانی امام جمعه موقت شهر اقبالیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی، با اشاره به حدیث حضرت زهرا(س) در مورد حب به سه چیز در دنیا، اظهار داشت: اگر شما با حضرت زهرا(س) مواجه شوید و سوال کنید کدام چیز در دنیا مورد علاقه شماست؟ می‌فرماید: سه چیز، تلاوت قرآن، نگاه به صورت پیامبر(ص) و انفاق در راه خدا.

وی درباره اهمیت تلاوت قرآن گفت: اگر کسی هم سواد خواندن قرآن را نداشته باشد ولی قرآن را در مقابل خود قرار دهد ناخود آگاه حس معنویت می‌گیرد، چون قرآن از طرف خدا بر سینه پاک و مبارک پیامبر اکرم نازل شده است.

امام جمعه موقت شهر اقبالیه با اشاره به سالروز اعلام سازمان ملل مبنی بر متجاوز بودن حزب بعث عراق در جنگ تحمیلی بر ایران، بیان کرد: آنها شعارشان این بود سه روزه به تهران برسند اما کجا ماندند؟ وجب به وجب، رزمندگان با رشادت‌ها و خون پاکشان خاک کشورمان را از دست دشمن پس گرفتند.

وی با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام، یادآور شد: این شهدا با تمام وجودشان به ندای امام امت لبیک گفتند و از همه چیزشان گذشتند ولی استقلال، امنیت، عزت و آبرو و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را که حرف اول در منطقه را می‌زند را به دست آوردند، این شهدا به ظاهر گمنام ولی در آسمان‌ها خوشنام و در دل‌ها ماندگارند، این شهدا میزبان و ما میهمان آنها هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha